lørdag 17. februar 2024

Mer inspirasjon til februar-utfordringen

 Det er klart for en påminnelse om månedens utfordring og litt mer inspirasjon fra DTScrappelyst.


Dere skal fremdeles levere bidragene deres via inlinkz under hovedinnlegget med oppgaveteksten, som dere finner HER.

Wenche:    

Dette kortet er laget i 15cm*15cm av hvit kartong, etter kortskisse nr 10

Mønsterarkene er fra Papirdesign

Teksten har jeg printet ut og stanset ut med die fra Kort og Godt.  

Epoxy hjertestickers er fra Staz. 

Hege:


Jeg har laget et posekort, der har tatt utgangspunkt i fargepalett nr. 23.

Mønsterarket og de grønne kakeserviettene jeg har brukt bak utklippene er fra Papirdesign

Kortet er bygget opp lag på lag med ulike utklipp og elementer.

Gjerdet og teksten er stanset ut med dies fra Papirdesign

Jeg har pyntet med små roser fra Papirdesign, gulldotter fra Kort og Godt og  små gullhjerter.

Tekstklistremerkene er også fra Papirdesign


Jeg har laget et konfirmasjonskort etter skisse nr 9. Jeg har brukt motiv fra WJensendesign motivark nr 160, og ark fra Papirdesign og Studio light. Kjekt å bruke opp litt resteark også :-)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.