torsdag 1. februar 2024

Utfordring for februar - Fargepalett eller skisse

I utfordringen for februar, vil vi gjerne se bruk av våre fargepaletter eller skisser. Du velger selv hva du vil benytte av våre LO skisserKort Skisser eller farge paletter. Husk og skriv i innlegget ditt hva vu har benyttet.  

Utfordringen vår har frist den 29.februar 2024 kl 20.00.

Med oss på utfordringen har vi WJensenDesign


Sammen med henne gir vi vinneren 3 valgfrie digitale motivark. 

Delta ved å linke inn bidraget ditt via Inlinkz, send oss bidraget ditt på mail eller via melding på FB (detaljer i reglene).


Kristin:
Jeg har laget et kort basert på kortskisse nr 4. Jeg har brukt sort og gull maling på bakgrunnen og hatt det på med spatel og sjablong. Jeg har pyntet med blomster og sommerfugler klippet ut av et motivark fra Papirdesign. De små dotsene er også fra Papirdesign.

Katrine:
Jeg har tatt utgangspunkt i fargepalett #9 og laget en layout til denne utfordringen.
Jeg har brukt et treverksark som bakgrunn og bygget opp med ulike rub-ons fra 49andMarket for å få inn litt av fargene fra paletten. Bak bildene har jeg brukt en hvit papirpose som jeg har krøllet og rufset litt til først. Klistremerketekster med norsk tekst er fra Papirdesign



Linda: 
Jeg har tatt utgangspunkt i kartskisse #4, men speilvendt den. Jeg har brukt lekre ark og tekstdies fra Papirdesign. Det knallsøte hundemotivet er fra et mønsterark fra WJensenDesign ark nr 265. Dette er skikkelig søte motiver til bursdagskort, og i helt herlige farger!






You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

1 kommentar:

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.