lørdag 10. februar 2024

Kort til konfirmant

Dette kortet er laget i 11cm*15cm av en lyseblå kortbase jeg har hatt liggende i flere år, fra Karen Marie klipp (tror jeg). Prekuttet kvadratiske hull på høyreside av forsiden. Egentlig 4 hull under hverandre, men jeg har dekket til tre av dem med mønsterark. 

 Motivet jeg har brukt er i salg via Facebooksiden min, WJensenDesign, motivark nr 278. Printet på fotopapir til dette kortet og montert på en frimerkeramme stanset ut med die fra Simple and Basic 

Mønsterarkene, tekstdie og button jeg har brukt er også fra Papirdesign. Button er festet på innsiden, men er i perfekt størrelse til å passe inn i hullet, slik at det synes når kortet er lukket. 
Frimerkeremsen er stanset ut med die fra Gummiapan.

Glitrende stjerner er fra Storyteller. 

Pengelommen inne i kortet er en papirpose jeg har brettet ned til ønsket størrelse. Tekstklistremerker er fra Papirdesign.


Ønsker dere en fin dag.

 

1 kommentar:

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.