tirsdag 20. februar 2024

Venninnetid

Dette kortet er laget i 13cm*1cm av kremhvit kartong. Motivet jeg har brukt er i salg via Facebooksiden min, WJensenDesign, motivark nr 288. Printet på fotopapir til dette kortet og stanset ut med die fra Papirdesign

Rammediesen under sekskanten er et bruktkjøp og jeg vet ikke produsenten av denne. Og under den igjen har jeg lagt en hvit blondeserviett. 

Mønsterarkene jeg har brukt er fra Studio Light.

Blad-die og det koselige tekststempelet er fra Papirdesign

Epoxyhjerter fra Marianne Design.

Ønsker dere en fin dag.

 

2 kommentarer:

  1. Så nydelig! Dette motivet har jeg. Må nok lage et kort med det igjen snart.

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk :) Gleder meg til å se hva du lager.

      Slett

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.