tirsdag 26. mars 2024

DIY påskepynt

Kom over et instagram innlegg hos Lise Wolden som fanget min interesse. Jeg elsker gjenbruk. 

Dette er enkel påskepynt som passer lommeboka helt perfekt. Påskepynt på sparebluss, enkelt og greit. Og som hun sier i innlegget sitt, så er det jo så kjekt med pynt du ikke nødvendigvis behøver oppbevare fra år til år. Dersom du har litt lite med lagringsplass så er det en fordel. 

Oppi melkekartongene mine satte jeg små vaser med coleus / praktsspragle-stiklinger jeg allerede hadde stående i vinduskarmen. Slik kan disse bli en del av påskestasen i år. 

Jeg har benyttet tomme melkekartonger og har fulgt Lises anvisninger. 

 Motivene jeg har brukt er i salg via Facebooksiden min, WJensenDesign, motivark nr 138, 139 og 140. Printet ut på vanlig kopiark, klippet til og limt på kartongene med limstift.

 

Ønsker dere en fin dag og ei riktig koselig påske.

 

1 kommentar:

  1. Så fine de ble og motivene dine er jo bare så skjønne!

    SvarSlett

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.