onsdag 27. mars 2024

Festlige kort til ungdommen

 Hei og hopp!

I dag har jeg noen festlige kort til ungdommen laget med Papirdesign sin milkshake-dies å dele med dere. Jeg har brukt litt ulike elementer fra settet med dies og laget de litt forskjellige.

Det første kortet går i lilla-toner. Her har jeg brukt mønsterark fra Papirdesign til selve koppen og hvit glitterkartong til milkshake/krem. Sugerøret er stanset ut ev en passende bit resteark og er stukket inn mellom foldene i kremen. Ørsmå lilla stjerner funker som strøssel.

Snakkeboblen er papirpynt fra Freckled Fawn og fungerer som et supert sted å plassere teksten. Teksten er en kobinasjon av to klistremerketekster fra Papirdesign. Pyntet med enamel dots, også disse fra Papirdesign.

På det andre kortet har jeg brukt hele kopp-diesen til å lage kopp med lokk. Mønsterarket i gult kommer fra restekassen, pilene er klippet ut fra samme ark. Selve lokket har jeg stanset ut i vellum med gullstjerner.

I tillegg til de utklipte pilene har jeg pyntet med utklipp fra Papirdesign klipperark, samt en bitt bølgepapp. Tekstklistremerke og enamel dots er også fra Papirdesign.

Ønsker dere en super dag!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.