mandag 20. desember 2021

Produkt-tips

  Vi finner alle våre favoritter ved scrappepulten titt og ofte og dann og vann. 


Noen glemmer vi av igjen en stund, mens andre får sin faste plass og er i bruk ved nesten hvert eneste prosjekt.

I dag vil vi i TeamScrappelyst vise frem noen av våre favoritter:

Katrine:
Jeg vil trekke frem en av årets nye favoritter - rispapir!
Veldig morsomt produkt til art journaling. Arkene kan brukes hele eller deles opp, og festes enkelt til siden din med gel medium. Akkurat som mønsterark, så lages disse i mange varianter og stiler. Jeg er ekstra glad i Studio Light sine fordi de ofte har veldig fargesterke motiver, noe som passer meg veldig bra. 
 
Først et par eksempler hvor jeg har brukt rispapiret nærmest i sin helhet.


Og så til noen eksempler hvor jeg har delt risarket opp og brukt elementer og motiver mer hver for seg.


Produkter fra Studio Light distribueres i Norge av Global Hobby og Kunst. Ta gjerne kontakt med dem for hjelp til å finne din nærmeste forhandler.


Kristin:
Denne gangen har jeg valgt meg ut en die fra Papirdesign. Jeg liker så godt størrelsen og formen på denne, og så er det veldig flott at den har såpass stor skygge bak teksten. Den gir veldig ulik effekt ut i fra hva slags papir og farger man stanser ut i.


Her er noen kort hvor jeg har brukt diesen, og stanset ut i ulike farger og kartonger.












Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.