onsdag 27. juli 2022

Art Journal - I'm not fat

Her er en fargerik side i en av mine Art Journals- Denne Art Journalen er Marabu Mixed Media sin og er en stor favoritt hos meg.

Bakgrunnen er et tynt mønsterark fra Studio Light Art by Marlene. Jeg har limt det fast og malt rundt delene av arket for å få en sammenhengende side. Jeg har brukt maling fra Amsterdam.  Motivet er en die cut og teksten er stickers. Begge deler er fra Studio Light Art by Marlene.



Jeg har forsøkt å velge farger som sklir naturlig sammen med mønstearket.

Teksten sier "I am certainly not fat, it is just my body overflowing with sexiness."



Og her er bilde av noen av produktene jeg har brukt. 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.