fredag 7. juli 2023

Stort konfirmasjonskort

 Hei!
 
I dag vil jeg dele et konfirmasjonskort i litt større format enn jeg vanligvis lager.
Kortet måler ca 7,5 x 5,5 inches og er brettet med hvit kartong som base. Super størrelse om man har en del på hjertet til konfirmanten, eller man eventuelt er flere som går i lag om gave og man trenger ekstra plass til alle navnene.
 
Jeg har brukt noen av Papirdesigns nyeste mønsterark, og motiver fra AwesomeTeeStudio og EtherealPathway for å fremheve konfirmantes interesser. Motivene er stanset ut med frimerke-dies, og jeg har også stanset ut samme form i sort glitterkartong som stikker frem fra hver side av motivene. For å bygge opp et ekstra lag under motivene har jeg stanset ut med Papirdesigns hulldies i sølvfarget metallic kartong. Pyntet med stjerner i metall og sort glitterkartong, samt stukket innunder litt sort sytråd for en ekstra dimensjon. Teksten er en kombinasjon av klistremerketekst og utstanset, begge fra Papirdesign



Ha en fin dag!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.