onsdag 1. november 2023

Utfordring for november - Snø/snøkrystaller

I denne utfordringen vil vi gjerne se snø eller snøkrystaller. Du velger selv hvordan du løser oppgaven, men vi vil se bruk av snø/snøkrystaller.

La deg gjerne inspirere av våre LO skisserKort Skisserfarge paletter og / eller tutorials

Utfordringen vår har frist den 30.november 2023 kl 20.00 og reglene for deltagelse finner du her

Med oss på utfordringen har vi Papirdesign   


Sammen med dem gir vi vinneren disse flotte produktene: 
'



Delta ved å linke inn bidraget ditt via Inlinkz, send oss bidraget ditt på mail eller via melding på FB (detaljer i reglene).

 Wenche:  
 

Jeg har laget en gavepose til  jul med et av motivene jeg har for salg via Facebooksiden min, WJensenDesign, motivark nr 66. Printet ut på fotopapir. Min løsning av utfordringen snø finner du i vintermotivet. 

Mønsterarkene, diesene og tekstklistremerket jeg har brukt er fra Papirdesign.


 Katrine:
Jeg har laget et julekort i a5 størrelse med snøkrystaller både i det røde mønsterarket fra Papirdesign, og noen store stanset ut i glitterkartong med dies fra Simple&Basic. Teksten er stanset ut med dies fra Papirdesign i glittermosgummi.

 
Pyntet med peoner fra Papirdesign og blomster fra blant annet 49andMarket.



You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

1 kommentar:

  1. Hei!
    Koselig å følge dere og se alle inspirerende kort.
    Jeg tror det er første gang jeg poster noe her. Har ikke vågd, siden jeg ikke bor i Norge. Men nå så jeg på reglene at utfordringen er åpen for alle, så derfor våger jeg.
    Hilsen fra Liv som bor i Sveits (Swissie)

    SvarSlett

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.