onsdag 10. april 2024

Turtelduer i gavepose


Jeg har laget et par gaveposer med turtelduer i form av emaljerte metallnåler / pins. De av dere som har sett Hjemme Alene 2, den med duedamen, kan gjenkjenne vennskapssymbolet, som i filmen ble representert ved dueornament til å henge på juletreet. I disse posene her har jeg enklere varianter av vennskapssymbolet. 

Jeg har pyntet papirposene med mønsterark fra Studio Light. De runde diesene jeg har benyttet til "tagsene" jeg har lagt i gaveposene, er fra Papirdesign. De ovale jeg har benyttet til forsiden på gaveposene, er jeg usikker på produsenten av da de er et bruktkjøp. 

Turteldue-teksten har jeg printet ut. Jeg har laget en norsk og en engelsk variant. 


Ønsker dere en fin dag.

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.