fredag 29. august 2014

1 mønsterark - 2 design.

Jeg har kosa meg masse med en for meg "nyfunnet" produsent i det siste: UHK Gallery. Med mønsterark fra serien Weekend Saturday har jeg laget to ulike kort av ett og samme papiret. Synes det er litt moro å se hvor ulike kort kan bli, selv med samme mønsterark. Så i dag får dere to kort fra meg:


Et gratulasjonskort til en hvilken som helst sommerlig anledning. Blomster fra I Am Roses, halvperler fra Papirdesign og kaffestempel fra Kreativ Hobby.

Et gratulasjonskort til en venninne, til brud fra forlover, eller bare til noen du bryr deg om? Avlang papirpose denne gangen, med en Wycinanka byste, som selges gjennom Golbal Hobby og Kunst. Rosene og de trykte ordene er fra Papirdesign.

http://elinshobbykrok.blogspot.no/

1 kommentar:

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.