søndag 9. november 2014

Farsdagsgaver

Jeg synes det er koselig med hjemmelagede farsdagsgaver, og sjokolade slår som oftest godt an.  I år har jeg pyntet esker med Toffifee.

Eskene er pyntet i maskulin stil.  Mønsterarkene jeg har brukt kommer fra Papirdesign og Studiolight sin Industrial serie. Jeg har rufset til kantene og stemplet med et bakgrunnsstempel fra Papirdesign for å få et litt røft uttrykk.  Motivene er fra et Studiolight utklippsark, og er kjempetøffe til herrekort. Under motivet har jeg en kraftfarget tag og et lag med osteklut. #Stemplene er fra Staz, mens "Gratulerer med dagen" er fra Papirdesign.  Jeg har pyntet med diverse metallpynt og hamp.  Studiolight og Staz distribueres via Global Hobby og Kunst. Ta gjerne kontakt med dem for nærmeste forhandler.



4 kommentarer:

  1. Knalltøffe sjokoladeesker!

    SvarSlett
  2. Knallstilige esker! Ikke alltid like enkelt å lage til menn, synes jeg, men dette var utrolig kuult!!! Tusen takk for at du deler :)

    SvarSlett

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.