lørdag 8. november 2014

Vi i teller ned til desember: Julepynt

Vi fortsetter nedtellingen, og hva mer hører julen til? Jo selvfølgelig ; julepynt.


Ann Kristin:

Jeg har hatt disse bokstavene fra Panduro liggende, i sikkert to år! Endelig fant jeg inspirasjon til å gjøre noe med de. Jeg har gjort det ganske enkelt i grunn. Malt de med gesso, og deretter stemplet på de med vannfast stempelpute. Stemplene er fra Stempelglede, og det jeg har stemplet med rødt er fra Papirdesign. Deretter festet jeg de med 3D puter på ei stjerne jeg har. Flott til borddekorasjon.





Jeg fant en vimpelpakke i tre på Panduro, som jeg bare måtte ha :) Jeg har dekket de med ett nydelig juleark fra Papirdesign. Wycinanka chipboardene har jeg dekket med hvit frantage. 


Her har jeg dekorert tre små gave esker. Jeg tror jeg kommer til å bruke de som borddekorasjon. 
Ark fra Papirdesign. De søte små juletrærne er fra Søstrene Grene. Pakkechipboards fra wycinanka. Stjernene er kjøpt hos Mester Grønn




Katrine:
Jeg fant et søtt lite hus på TGR som jeg bare måtte pynte til et koselig lite julehus som vi kan ha til pynt. Taket er et lokk som kan taes av, så man kan feks. fylle det med nøtter eller annet julegodt.


Huset er kledd med mønsterark fra Papirdesign, og på taket har jeg lagt strie. Jeg har brukt en grov strukturpasta fra Marabu, som føres av Global Hobby og Kunst, for å få litt snøeffekt på taket og rundtom ellers.

Hver side av huset har fått et motiv fra et StudioLight klippeark med en dekorativ matte stanset ut med Spellbinders dies bak. 

Øvrig har jeg pyntet med forskjellige die-cuts i tillegg til lekre blomster og dotter fra Papirdesign.



4 kommentarer:

  1. Så kreative dåkken er!! Takk for inspirasjon :)

    SvarSlett
  2. Så masse flott julepynt!! Her er det bare å sette igang, skjønner jeg :) Tusen takk for at du deler så masse flott inspirasjon, Ann Kristin :)

    SvarSlett
  3. Her var det mye fint, takker så mye for inspirasjonen!

    SvarSlett

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.