onsdag 5. november 2014

Utfordring november - Mer enn en brett


Det har blitt november og det betyr ny utfordring. Vi håper derfor at dere alle er klare!

Utfordringen denne gangen er "mer enn en brett". Du velger selv hva du ønsker å lage, men det må altså være tydelig at det du lager inneholder mer enn en brett

Utfordringen vår har frist 30. november kl 20.00, og reglene for deltakelse finner du her.

Med oss på november-utfordringen har vi Global Hobby og Kunst.


I samarbeid med de gir vi en heldig vinner et Scor-Pal Scoreboard  :






Vinneren kåres av TeamScrappelyst og publiseres i bloggen innen 10.desember.

Benytt deg gjerne av våre inspirasjonskilder her i bloggen. Her finner du i tillegg til palettene, både skisser og tutorials. For å hjelpe dere alle enda litt mer i gang og ikke minst gi dere litt inspirasjon, har teamet vårt laget noen inspirasjonsbidrag til denne utfordringen.

Kristin:
Jeg har laget en LO hvor selve hovedpynten er brettet. Vanligvis lager jeg små blomster slik som dette, men her har jeg prøvd meg på en større versjon. Jeg har laget den ved å skjære remser med skjærebrett, scoret med hver 1/2 inch med Score-Pal, deretter brettet og så limt sammen. Det ble en dekorativ og litt annerledes pynt synes jeg. Mønsterpapiret er fra UKH Gallery, Naval Treaty. Roseneer fra Papirdesign.





Kristine:
Denne gangen har jeg laget en litt annerledes variant av et 4x4 " kort. Jeg kuttet til en base som var 4x12 ". Så scoret jeg langsiden på 2", 4", 8", 10", og brettet basen til. Deretter pyntet jeg med tøffe papirer fra Papirdesign og Studio Tekturek. Tekststempelet er fra Papirdesign og motivet funnet på internett.



Linda:
Denne gangen har jeg brettet et kort av en papirpose. Jeg har brettet kortet i tre deler, to like store, og flaten nærmest åpningen litt mindre enn de to andre. Jeg har deretter brukt mønsterark fra UKH Gallery, og utklippsmotiv fra Studio Light, som føres av Global Hobby og Kunst. Den grønne blomsten kommer fra I Am Roses. Stempler kommer fra Papirdesign. Sommerfuglene inni kortet er klippet ut fra et klippeark fra UHK Gallery. Braden kommer fra HobbyHouse



Elin:
Jeg har laget en dåpsboks til gutt. Tanken er at det skal ligge et smykke eller lignende inni kaken. På boksen har jeg brukt mønsterark fra PionDesign som føres av bl.a Kreativ Hobby. Blomster fra I Am Roses og litt div pynt fra restekassa. Hug snug bånd og hamp finner du hos Global Hobby og Kunst.


Jeg har stanset ut "Baby" teksten med en MarianneDesign dies, som også er å få hos Global.
 
 
 

3 kommentarer:

  1. Har veldig lyst til å prøve meg på denne !!! Er notert ;) så jeg skal se hva jeg rekker :)

    SvarSlett
  2. Så lekre bidrag fra DT-teamet!! Denne må jeg prøve meg på :)

    SvarSlett

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.