onsdag 17. desember 2014

Mer inspirasjon til desember-utfordringen

Det er klart for en påminnelse om månedens utfordring og litt mer inspirasjon fra Team Scrappelyst. 

Dere skal fremdeles levere bidragene deres via inlinks under hovedinnlegget med oppgaveteksten, som dere finner HER.

Ann Kristin:
Susanne lette og lette etter en cola flaske med hennes navn på, og i Sverige fant hun endelig en :) Tenkte at dette bildet passet veldig godt til utfordringen. Bakgrunnsarket er fra Riddersholm, mens lagene med ark under bildet er fra Marianne Design. "Hello" stempelet og snakkeboblen er også fra Marianne Design. Ellers har jeg brukt chipboard og bokstaver fra Wycinanka. "Kult" chipboarden og de røde dottene er fra Papirdesign.Wycinanka chipboard og Marianne design produkter, forhandles av Global Hobby og Kunst.




Wenche:
Jeg har pyntet en papirpose i bruntoner med en brytende effekt i rødt. Liker denne kombinasjonen godt. Mønsterark fra Papirdesign. Motivet har jeg lånt via Pinterest og bjelle-charmsene har jeg kjøpt via e-Bay .



Katrine:
Jeg har laget en layout i rødt, sort og krem/hvit. Ikke noe juletema, men kanskje snarere et kjærlighetstema. Bildet av min sønn og "tante" er så flott synes jeg, at det bare måtte scrappes. Lekre ark fra UHK Gallery - Holmes kolleksjonen, dotter fra Papirdesign og chipboard fra Wycinanka. Sistnevnte føres i Norge av Global Hobby og Kunst.




Hege:
Jeg har laget en julelayout, og brukt årets nydelige kolleksjon "Stille natt" fra Papirdesign (PD 14980 Dompap og PD 14984 Nissegenser).  Bakgrunnsarket med trestruktur er fra en tidligere kolleksjon og en av mine favoritter. Jeg har brukt stjernestensil, modelling paste, litt gesso, mister og kaffesølstempel fra Kreativ Hobby på bakgrunnen. Layouten er pyntet med kakeserviett, dotter og buttons fra Papirdesign, samt chipboard fra Wycinanka. Jeg har stemplet rundt omkring med  #godjul fra Staz. Wycinanka og Staz forhandles via Global Hobby og Kunst.

2 kommentarer:

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.