søndag 28. desember 2014

Topp 10-utfordring

Vips, så var 2014 snart over og vi står foran et nytt, kreativt og spennende år. Før 2015 setter i gang for fullt, har vi lyst til å mimre litt ved året som har gått. De siste årene har såkalte Topp 10-lister fra året som har gått, vært veldig populært. Nå vil vi gjerne se din liste. Dersom du ikke har vært med på det før, er disse listene kort fortalt en oppsummering av året som har vært hvor man plukker ut 10 prosjekter man er ekstra fornøyd med.

Alt du trenger å gjøre for å delta, er å opprette listen i din blogg og legge inn linken i Inlinkz under her. Dersom du lager flere lister for ulike type prosjekter (en for kort, en for LOer osv) kan du legge disse som separate bidrag under i Inlinkz. Fristen er 15.januar kl 20.00.

Premien du kan vinne er denne pakken med lekre stempler fra Papirdesign:




Vi i Scrappelyst har selvsagt også laget våre Topp 10-Lister. Og siden vi føler oss ekstra gavmilde nå som det er nytt år, har hver av oss en liten giveaway i bloggene våre. Alt du trenger å gjøre for å ha mulighet til å vinne disse, er å legge igjen en hilsen/kommentar i bloggen til den enkelte. Fristen for disse er også er 15.januar kl 20.00.

Våre Topp 10-lister finnes du her:
Hege
Elin
Kristine
Wenche
Ann Kristin
Linda
Kristin

Katrine, som ikke har egen blogg, deler gladelig sin flotte liste her hos Scrappelyst.


Det var kjempekoselig å mimre seg gjennom årets prosjekter. Her kommer mine Topp 10, i tilfeldig rekkefølge.

1. Side Step Card
Dette kortet laget jeg til Grublisen vi hadde her i bloggen i juni. Jeg liker den sommerlige og maritime følelsen det gir.

2. Aooja! (Hallo, ja!)
En layout jeg laget tidlig i 2014 med herlige hverdagsbilder med en morsom historie bak. En viktig layout å få inn i albummet. Små detaljer i gull som jeg ble veldig hektet på.

3. En overlesset layout
Denne layouten er vel kanskje den jeg koset meg aller mest med å lage i året som gikk. Her lot jeg alle "regler" ligge og pøste på med alt! Klart, den er rotete, men jeg synes også den ble kjempekul.

4. Mer enn en brett
Dette kortet laget jeg til en utfordring her på bloggen - Mer enn en brett! Jeg ble godt fornøyd med origamihjertet på kortets fremside, og kommer nok til å bruke den teknikken flere ganger.

5. Baby-LO
En av de første layoutene jeg laget med bilde av minstemann. Detaljbilder kan ses i artikkelen HER.

6. Enda en baby-LO
Det ble en del baby-layouter i 2014 og dette er en av dem jeg ble ekstra godt fornøyd med. Laget med massevis av flotte produkter fra Papirdesign, til blogghoppen vi hadde med flotte premier fra dem.

7. Et guttekort
Jeg tror 2014 var året der jeg endelig knakk gutte- og herrekort koden. Løsningen for meg ble å gjøre kortene relativt enkle, med noen få kule detaljer.

8. Et annerledes familietre
Det er sjelden jeg lager noe for å henge på veggen, men dette "familie"treet har fått fast plass på hyllen i stuen hjemme hos oss. Laget til Grublisen for juli - Klin og klæsj!

9. En oppsummerings-LO
I 2014 tok jeg for meg feriebildene fra 2011 og kom godt i gang med det albummet, alt takket være hendige PL-lommer med plass til mange bilder. Likevel liker jeg best den tradisjonelle 12x12 layouten, og ble spesielt godt fornøyd med siden under her.

10. Bleiekake
Min første og (til nå) eneste bleiekake. Den var utrolig morsom å lage, og jeg gleder meg til jeg får anledningen til å lage flere. Hele artikkelen med steg for steg forklaring finner du HER.





18 kommentarer:

  1. Kjempeflott liste her også ! Masse inspirasjon her. Gleder meg til å se mer i 2015 :D Godt Nytt År ! :D

    Ønsker dere alle et riktig Godt Nytt År !!! Gleder meg til å se hva dere alle tryller frem i 2015. Dere er til stor inspirasjon. Tusen takk ! :D

    SvarSlett
  2. Så gøy, skal hive neg rundt når jeg er tilbake fra ferie og ikke bare på mobilen hihi. Fortsatt riktig god jul!

    SvarSlett
  3. Så flott en utfordring og mye fint å se på Topp ti. Likte veldig godt brettekortet på nr 4. :)

    SvarSlett
  4. Herlig liste Katrine, min favoritt er uten tvil overflods LOen din :D

    SvarSlett
  5. Så gøy med sånne lister:-) No blei eg inspirert til å laga mi eigen og:-)

    SvarSlett
  6. Herlig Topp 10 liste, Katrine.
    Liker kjempegodt variasjonen i prosjektene dine, og er spesielt glad i LOene dine.
    Aooojah er min favoritt. Herlig og leken!!

    SvarSlett
  7. Digger også den overflods-layouten!! Den skiller seg ut, selv blant alt det andre flotte du har lagd.
    Ønsker dere alle et riktig godt nytt scrappeår.

    SvarSlett
  8. Så flott liste!
    Ønsker dere alle et riktig godt nytt år!
    Klem, Maya

    SvarSlett
  9. Det tager lidt tid at "gå runden", men hvis der en runde man bør bruge tid på, så er det denne. For nogen samlinger af inspiration og gode ideer! Godt nytår allesammen :-)

    SvarSlett
  10. Så mye nydelige prosjekter!!!
    Godt nytt år!!!!

    SvarSlett
  11. En superflott liste Katrine! Nr3 er suuuperkul og nr 5 er nyydelig, mine favoritter :) Takk for samarbeidet i året som har gått Katrine, og jeg gleder meg til mer moro, skravling og scrapping i løpet av 2015! :)

    SvarSlett
  12. Så utrolig mye fint du lager, Katrine <3 En inspirerenede fantastisk topp 10 liste ! Gleder meg til å se mer <3

    Skulle gjerne vært med på den i år jeg også, men på grunn av året har jeg ikke klart å legge ut over ti prosjekter............men da koser jeg meg heller med dere andre sine topp 10 lister. Og neste år, ja da er jeg tilbake <3

    SvarSlett
  13. Så utrolig lekker liste Katrine! Elsker den overlessede LOen din. Den er så særegen og spesiell, helt annerledes enn alt annet man ser!

    Takk for et fantastisk samarbeid i 2014, også ser jeg frem til alt det kreative og hyggelige 2015 vil bringe med seg!

    SvarSlett
  14. Wow..for en flott og inspirerende liste! Her kan man hente mange tips og inspirasjon :)

    SvarSlett
  15. Herlig utfordring. Her er det jo en eksplosjon av kreativitet og inspirasjon :-)

    SvarSlett

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.