fredag 26. juni 2015

Alle tiders bursdagsjente!

I dag vil jeg vise en layout med mye klæsj og klin på bakgrunnen.

Jeg har brukt gelatos i to blånyanser, som matchet kjolen på bildet perfekt. Disse har jeg kladdet godt utover bakgrunnsarket som er fra Poppydesign, og blandet og dratt fargene mer utover med en pensel og masse vann. Jeg har så brukt trekant-sjablong sammen med embossing paste i gull, og en prikke-sjablong sammen med vanlig modeling paste. Har 2.grads stemplet litt her og der med et par stempler. Mønsterarkene bak bildet er små rester fra Studiolight som jeg hadde til overs fra et tidligere prosjekt.


Tittelen er satt sammen av klistrebokstaver fra Papirdesign og chipboard-bokstaver fra Wycinanka. Pilene og kameraet er også fra Wycinanka.


Jeg har stemplet et banner på en bit mønsterark, og inni er har jeg brukt #stempler fra Staz som passet til anledningen. Herlige små stempler som kan brukes på alle typer prosjekter.


Har holdt pynten veldig enkel på denne layouten siden bakgrunnen gjør såpass mye ut av seg. Et lite hjerte i vellum er stiftet fast. Gullstjernen er selvklebende.


Mønsterark fra Studiolight, stempler fra Staz, chipboard fra Wycinanka og selvklebende gullstjerner distribueres alle av Global Hobby og Kunst. Ta kontakt med dem for informasjon om din nærmeste forhandler.

2 kommentarer:

  1. Så stilig og flott !! Herlig og fargerik ! :D

    SvarSlett
  2. Dette var virkelig en fest av en layout. Helt super.

    SvarSlett

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.