mandag 22. juni 2015

LO med bruk av Akryl Mousse

Litt sommerinspirasjon fra meg idag :-)

Jeg har laget en LO etter en skisseutfordring jeg fikk fra Kristine.  Bakgrunnsarket er et gammelt mønsterark fra MME som jeg fant i samlingen min. Jeg har brukt gesso og Akryl Mousse fra Marabu for å lage struktur.  Fargen på moussen jeg har brukt her heter lys grå og den jeg liker utrolig godt. Den ser nesten ut som betong, og er også litt betongaktig i konstistens.  Den er lett å påføre og bruke sammen med stensiler feks.

Akryl Mousse fra Marabu finnes i mange forskjellige farger og distribueres i Norge via Global Hobby og Kunst.  Ta kontakt med de for nærmeste forhandler.

På LOen min, har jeg bygget opp lag på lag bak bildene med mønsterark, tag og kakeserviett. Mønsterarkene jeg har brukt er fra Papirdesign og Studio Tekturek

"Ferie" er trebokstaver fra Papirdesign, som er dabbet hvite (de er opprinnelig trefarget).  "Livet er herlig", er stempel fra samme produsent.  #Stemplene jeg har brukt kommer fra Staz, som forhandles via Global Hobby og Kunst. De bruker jeg veldig mye. De er så anvendelig og passer på de fleste prosjekter.


Kreativ hilsen fra

4 kommentarer:

  1. Tøff lo, fin fargekombinasjon :-) Høyres spanande ut med den moussen :-)

    SvarSlett
  2. Kjempeflott og stilig LO med flott papir, pynt og bilder :D

    SvarSlett
  3. Stilig LO. Tøft med treverk bakgrunnen sammen med klare, sterke farger.

    SvarSlett
  4. Flott LO. passe pyntet med masse fine detaljer.

    SvarSlett

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.