mandag 29. juni 2015

Kort i en eske

Heisann! I dag vil jeg vise dere ett kort jeg har laget med en artig Sizzix dies: Card in a Box A2 Flower Basket. Jeg valgte å ikke bruke blomsterdiesene som fulgte med, men byttet de ut med ballonger istedet! Synes det funket like bra :) Mønsterpapirene jeg har brukt er fra Papirdesign. Sirkelen med uglen,hjertet og "hurrra" kommer også fra ett mønsterark fra  Papirdesign.



Det fine er at kortet kan foldes sammen og passe nedi en konvolutt :)


Slik ser det ut nedi boksen.


"Gratulerer" er en dies fra Scrapmagasinet.


Her er diesen jeg har brukt : Sizzix Bigz XL Die - Card in a Box, A2 Flower Basket
Sizzix dieser forhandles av Global Hobby og Kunst.






5 kommentarer:

  1. Du og du....for en sprudlende, leken og utrolig fin boks :D

    SvarSlett
  2. Utrolig herlig eskekort Ann Kristin :-)

    SvarSlett
  3. Utrolig flott kort. Og for en overraskelse for den som pakker det opp:-) Dette var veldig kreativt!

    SvarSlett
  4. Så utrolig stilig. Du er så dyktig. Fikk plutselig veldig lyst på den sizzix diesen...

    SvarSlett

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.