fredag 23. oktober 2015

Babylykke - Jentebabykort

Tenkte jeg skulle prøve noe utenom normalen: Nemlig å scrappe et kort UTEN motiv! Det er neimen ikke enkelt, men med masse flotte chipboards fra Wycinanka funker det meste:


Jeg har brukt søte babypapirer fra Maja, med ramme og fuglehus fra Wycinanka. Tekststrimlene har jeg skrevet ut selv, og rosene har jeg hatt på vent leeeeenge. Halvperler fra Papirdesign. En kakeserviett og litt osteklut har jeg klart å lure med også.


http://elinshobbykrok.blogspot.no/

3 kommentarer:

  1. Utrolig koselig og flott kort ! :D Det fugleburet var jo bare så herlig da :D

    SvarSlett
  2. Nydelig kort, du klarte p lage ett flott kort selv uten motiv :-)

    SvarSlett

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.