torsdag 29. oktober 2015

Stort lollipop kort

I dag vil jeg vise frem et lollipop kort i lillatoner. Det måler ca. 6" i diameter, så det er ganske stort.


Selve basen til lollipopen er et mønsterark fra Studiolight som jeg har punchet langs kanten. Deretter har jeg brukt to kakeservietter fra Papirdesign. Motivet er fra Lulu Design Art og er printet på et litt tykt skissepapir med svak struktur. Happy birthday banneret er i kork, men jeg har for anledningen malt det et strøk med gesso og deretter malt det med Marabu Mixed Media Art Spray fargen lavendel. Nydelig farge og fantastisk spray - som også kommer i en lang rekke av andre herlige farger. Pyntet med gullstjerner, glittersløyfe og en liten vimpel klippet til av washitape.


På baksiden har jeg stanset ut en sirkel som skrivefelt. "Blondesirkelen" bak er stanset ut med Marianne Design die ( LR0180).

Washitape og produkter fra Marabu, Studiolight og Marianne Design distribueres i Norgen via Global Hobby og Kunst. Ta en titt på forhandlerlisten HER, eller kontakt dem for informasjon om din nærmeste forhandler.

Ønsker dere en kreativ dag!

3 kommentarer:

  1. Åhhh...så utrolig søt !!!! så herlig altså :D
    Likte så godt farger, pynt og chipboarden....motivet også.....me like, me like ! :D

    SvarSlett
  2. Flott Lollipopp kort. Ble veldig fint med den brettete kanten :-)

    SvarSlett
  3. Så herlig kort, det ble nok godt mottatt av ei lita frøken.

    SvarSlett

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.