fredag 30. oktober 2015

Sweet Dreams

I dag har jeg lyst til å inspirere dere med en sart, rosa baby-LO.  Jeg har valgt å holde stilen på LO-en veldig enkel, med hovedfokus på bildet.




Som bakgrunn har jeg brukt et nydelig mønsterark fra Kort og Godt, som passer perfekt til bildet av den lille prinsessa vår.  Jeg har brukt rosa stempelpute og stensil på bakgrunnen, samt bygget opp bak bildet med osteklut og kakeserviett.  Jeg liker hvordan den rosa kakeservietten fra Papirdesign tar opp fargen fra smokken på bildet.  Jeg har pyntet helt enkelt med chipboard, en blomst fra Papirdesign og paljetter. Sistnevnte fra Global Hobby og Kunst.



Ha en fin og kreativ dag alle sammen :-)

3 kommentarer:

  1. Åhh, så nydelig....så sart, ren og pen side :D
    Ostekluten var en super detalj :D

    SvarSlett
  2. Nydelig enkel Lo. Jeg synes ofte de enkle er fines, er jo tross alt bilde/bildene som skal være fokuset på en Lo :-)

    SvarSlett
  3. Nydelig og rolig LO. Du har virkelig klart å fange øyeblikket, Hege.

    SvarSlett

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.