tirsdag 27. september 2016

Blinkskudd

Jeg har laget en LO med noen bilder av sønnen min. PÅ LOen har jeg brukt chipboard-tekster fra Scrapiniec. Meshen bak det ene bildet er også fra Scrapiniec. Tekstene er farget med Marabu-spray i fargen Caribbean blue. Jeg ha brukt samme spray til å splætte litt på bakgrunnen. På bakgrunnen har jeg også brukt Marabu mousse i samme fargen, samt hvit. Bak bildene har jeg limt fast en utstanset doily fra Sizzix. Fotohjørnene er stanset ut av en firkant-die fra Marianne Design, og deretter klippet til som fotohjørner.





Produkter fra Marabu, Marianne Design og Sizzix forhandles i Norge gjennom Global Hobby og Kunst.



2 kommentarer:

  1. Nydelig side!! Og den chipboarden var bare knalltøff :D

    SvarSlett
  2. Herlig Lo med hverdagsbilder. Stilig oppsett, og kul bruk av medium.

    SvarSlett

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.