søndag 11. september 2016

Grublis for september - skisse

Denne månedens grublis er : løs en eller flere av våre skisser- vi har både kort skisser og skisser for LOer. Fint om du skriver i innlegget ditt hvilken skisse du har brukt. 

Med oss på denne grublisen har vi Global Hobby og Kunst.


Sammen med dem gir vi en heldig vinner dette flotte Sizzix dies settet til Big Shot Plus;


Her ser du hvilke dies som inngår i settet: 

Og her ser du flere eksempler fra Sizzix på hvordan diesene kan benyttes: 

 





Frist for å delta er 6. oktober 20.00Reglene for deltakelse finner du her.





Jeg har tatt utgangspunkt i kortskisse nr 3.


Mønsterark og motiv er fra Studiolight. Blondeborden er stanset ut med Sizzix® Thinlits™ Die Set 2PK – Lace by Tim Holtz®. Gratulerer er stanset ut u grå mosegummi med dies fra Papirdesign. 


Linda:
Jeg har tatt utgangspunkt i LO-skisse nr 19


Bildet er tatt i midten av mars i år. En plutselig varm dag måtte jo nytes til det fulle, så da var det bare å sette seg på verandaen og kose seg i sola. Jeg har brukt lekre ark fra Papirdesign og Kort og Godt. Boblene er en dies fra Sizzix. Ellers har jeg pyntet med klistremerker fra 7Dots Studio 


Jeg har laget et kort etter kortskisse #4. På kortet har jeg laget bakgrunnen fra bunnen av selv, med flere lag med Gesso og maling. Borden nederst er stanset ut med en die fra Kort og Godt. Teksten er stanset ut i mosegummi med en die fra Papirdesign. Blomstene er fra I am Roses.



Hege:

Jeg har laget et kort med utgangspunkt i kortskisse #10.

Kortet er i str 5 x 5 tommer, med hvit kartong fra Papicolor som base.  Mønsterarkene og motivet jeg har brukt er fra Studiolight. Jeg har stanset ut en doily og bord med dies fra Sizzix, mens chipboardrammen er fra Scrapiniec.  Kortet er pyntet med blomster fra blant annet I am Roses og Papirdesign og diamond gems fra Marianne Design.  #Stempelet jeg har brukt er fra Staz.

Sirkelen inni kortet er stanset ut med en dies fra Marianne Design, mens stempelteksten er fra Papirdesign. Studiolight, Sizzix og Staz forhandles av Global Hobby og Kunst.



Jeg har brukt skisse nr 21. Jeg har brukt mønsterark fra Papirdesign(det blå) og studiolight. Jeg har brukt en kul stensil med grønn akryl mousse fra Marabu, som nesten ligner på trær. Jeg har brukt hjerte dies fra Sizzix, samt den søte reven! Dotter kommer fra Marianne Design.


Katrine:
Jeg har også brukt LO skisse #21 som utgangspunkt for min layout. Alle mønsterarkene jeg har brukt er fra Studiolight. På bakgrunnen har jeg brukt Marabu akryl mousse sammen med en stensil. Doilyene er stanset ut med en Sizzix Tim Holtz die, 661497. Trestammene og de små fuglene er stanset ut med en die fra Kort&Godt, Die 150 - Trestammer. Tekster og øvrig chipboard er alt fra Scrapiniec.



Jeg har tatt utgangspunkt i Kortskisse #10, og laget et vennskapskort med flotte Studiolight mønsterark. Denne gangen har jeg brukt 6x6"mønsterark, og justert papirposen ned til ca samme str. Sirkelene er kuttet ut med Marianne Design Craftables - Stitched Circle dies. Stempeltrykket er fra Kort og Godt. Jeg har også kuttet ut boblene med en dies: Sizzix Thinlits - Bright Bubbles. Sorte dotter fra Papirdesign.





3 kommentarer:

  1. Artig! Må i tenkeboksen her da :D
    Utrolig fine inspirasjonsbidrag! :D

    SvarSlett
  2. Thank you for the reminder about your lovely sketches. Hugz

    SvarSlett

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.