fredag 30. september 2016

Ideer til dekorering av godteglass

Noen ganger er det hyggelig å ha med en bitteliten gave når man blir bedt bort til venner. Denne krukken dekorerte jeg til ei venninne av meg og fylte med sjokolade før hun hun fikk den.

Selve glasskrukken er kjøpt hos Søstrene Grene. Jeg har pyntet med mønsterark fra Papirdesign, samt blomster fra Wild Orchid Crafts. Teksten på stemplet er selvlaget med Impagepac Stampmarker







Et tomt honningglass er rengjort og gjort om til en liten venninnegave. 

Mønsterarkene jeg har brukt er fra Studiolight. 

Teksten er et stempel jeg har laget med Imagepac Stempelmaskin. Stemplet på en diecut stanset ut med dies fra Marianne Design, CR1369 Ribbon square.


Teksten på lokket er også et stempel jeg har laget med Imagepac Stempelmaskin. Stemplet for så å stanse ut med en 1" sirkel punch.


Doilyen er stanset ut med dies fra Sizzix® Thinlits™ Die Set – Hello Doily.



Produkter fra Studiolight,  Sizzix, Imagepac og Marianne Design ditribueres i Norge via Global Hobby og Kunst.


2 kommentarer:

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.