mandag 26. desember 2016

Juleprosjekter med KristieArt Design

Vi har jobbet med nydelige julemotiver fra KristieArt Design

Katrine:

Jeg har laget to julekort med nostalgiske nisse-motiver, de kan du finne HER.

Det første kortet er stående. Papirer, blomster, stempel og button fra Papirdesign.
Chipboard er fra Scrapiniec
Det andre kortet er kvadratisk, ca. 5x5 inch. Mange av de samme elementene som på det første kortet, men her har jeg i tillegg brukt Marabu mousse sammen med en stensil på bakgrunnen.

Jeg har også laget tre posekort med noen litt mer moderne motiver fra denne produsenten. Christmas Deer heter arket og du finner det HER. Filene er av meget høy oppløsning, jeg har forstørret dem til 2,5".
Først to blå kort. Alle mønsterark, blomster og klistremerker er fra Papirdesign. Skiltet er stanset ut med en die fra Marianne Design. Chipboarden er fra Scrapiniec.
Så et med likt oppsett i rødt. Jeg har stanset ut en lekker "topper" til å ha på toppen av tagen nedi posen, diesen er fra Marianne Design. Alle ark har fått falsk søm langs kantene.





Wenche: 


Disse jeg har brukt her på Toffifee-eskene, er opprinnelig fra 1inch-sett, men kvaliteten er så bra at de fint kan blåses opp og printes i større format. 


På begge eskene har jeg stanset ut motivet med sirkeldies med sømkant fra Marianne Design, CR1360 Stitched Passepartouts circles. Julekransen bak motivene er også laget med dies fra Marianne Design, CR1387 Wreath.

Teksten Juleklem er blitt min favorittdies nå før jul, jeg synes den er helt nydelig. Diesen kommer fra Papirdesign. Mønsterarkene jeg har brukt er fra Studiolight. 


Produkter fra Marabu, Studiolight og Marianne Design distribueres i Norge via Global Hobby og Kunst.

3 kommentarer:

  1. Virkelig lekre juleprosjekter med flotte motiver!

    SvarSlett
  2. Så mange fine juleprosjekter :-)

    SvarSlett
  3. Oi...så flott dette var! :)
    Det er så skikkelig julete, varmt og koselig :)

    SvarSlett

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.