lørdag 17. desember 2016

Mer inspirasjon for desember utfordringen

Det er klart for en påminnelse om månedens utfordring og litt mer inspirasjon fra Team Scrappelyst.

Dere skal fremdeles levere bidragene deres via inlinkz under hovedinnlegget med oppgaveteksten, som dere finner HER.

Katrine:
Mitt bidrag til denne månedens utfordring er en LO. Her sitter yngste på hesteryggen for første gang. Stor stas, et minne som må foreviges! Alle mønsterark er fra Papirdesign. På bakgrunnen har jeg brukt Marabu akryl mousse sammen med en stensil. Tittelen og pilene er chipboard fra Scrapiniec.


Pyntet med blomster fra I Am Roses og enamel dots fra Freckled Fawn. Tekststripene er klistremerker fra Papirdesign, og jeg har streket rundt kantene med sort tusjpenn.



Chipboard er noe jeg bruker på nesten alt jeg lager, så denne utfordringen passet meg veldig godt. Jeg har laget en LO med bilde fra i sommer.  Alle mønsterarkene jeg har brukt er fra Papirdesign, og jeg har brukt Akryl Mousse- og Spray fra Marabu på bakgrunnen, sammen med stempler som også er fra Papirdesign. Den store chipboarden er fra Blue fern Studio, mens den norske chipboardteksten er fra Wycinanka.  Jeg har pyntet med enamel dots og shapes fra Marianne design, buttons og binders. Klistremerkebokstavene er fra Papirdesign.  Produkter fra Marabu og Marianne Design distribueres i Norge via Global Hobby og Kunst.



Chipboard brukes nesten på alt jeg lager, så det var en flott utfordring! Her har jeg laget en PL-side fra fjorårets nyttårsaften. Chipboardtekster, snøkrystaller og diamant er fra fra Scrapiniec. Snøkrystallene og diamanten har jeg embosset med frantage, så de glitrer så fint! Ellers har jeg pyntet med washi og rubon fra Melissa Frances. PL kortene er fra kitet midnight edition.


Wenche:

En LayOut laget i 8"8" størrelse. 

Mønsterark  og tekststriper fra Papirdesign. Tekstripene har jeg klippet hakk i.



Bak bildet har jeg lekt meg litt med Marabu Art Spray og hvit gesso.

Chipboardtekstene er fra Scrapiniec.





Produkter fra Marabu og også gesso distribueres i Norge via Global Hobby og Kunst.

1 kommentar:

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.