fredag 23. desember 2016

Små gaver kan også varme

Med julen rett rundt hjørnet, er det mange julegavetanker i luften. Noen ganger får jeg så lyst til å gi en liten oppmerksomhet til noen som har betydd litt ekstra for meg i året som har gått. Det kan være en kollega, en fra barnehagen eller skolen til jentene mine. Det trenger ikke være store tingen heller, bare en liten hilsen og en takk for året som gikk. Da synes jeg disse små gavepakkene med te-lys og fyrstikk esker er helt innafor:

Jeg lager ofte opp en del slike pakker frem mot jul. De egner seg godt til restepapir og div små dekorting som ligger å slenger.

Her har jeg feks brukt chipboards fra Papirdesign. Jeg har embosset teksten med gullfarget embossingpulver fra Creative Expressions, og tatt igjen gullfargen i litt rester av jute. Mønsterarkene er fra Studiolight.

Her har jeg også brukt chipboard tekst fra Papirdesign. Denne gangen har jeg lat på litt Marabo mixed media acrylic mousse i fargen hvit, for å imitere snø-effekten. 

Denne esken fikk en snømann fra Wycinanka, samt en julesticker fra Papirdesign.

Disse ble laget en rolig formiddag i kroken min. De er raske og enkle, samtidig dekorative og koselige å gi  gave :)

4 kommentarer:

  1. Nydelige fyrstikkesker du har dekorert.

    SvarSlett
  2. Disse var supersøte og fine...og ja...små gaver varmer også :)

    SvarSlett
  3. So pretty and a lovely way to use scraps. Great gifts. Hugz

    SvarSlett
  4. Så mange fine gavetips. Takk for inspirasjon.

    SvarSlett

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.