fredag 22. september 2017

LO - med akvarell bakgrunn

Hei!

I dag vil jeg vise dere hvordan jeg har laget bakgrunnen til denne layouten!


Jeg startet med hvit kraftkartong fra Papicolor.
Jeg har brukt en stensil og gesso langs kanten. 


Deretter har jeg brukt akvarellmaling fra van Gogh. Jeg bruke en vannpensel til påføringen, så jeg kunne ha på mer vann der jeg ville at fargen skulle renne nedover.


Til slutt brukte jeg sort til å legge på litt skygge langs kanten. Så var det bare å la det tørke, og pynte siden.


Sirklene er en dies fra Sizzix, og den er stanset ut i vellum.



Papicolor, sizzix og akvarellmaling og utstyr til dette forhandles av Global Hobby og Kunst.

1 kommentar:

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.