lørdag 2. september 2017

Tags med vannfargeeffekt og gulldetaljer

Heisann hoppsann!

I dag har jeg en liten haug med tags jeg vil dele med dere. Jeg lot meg inspirere av de lekre motivene Watercolor Flowers fra Kristie Art Design da jeg laget bakgrunnene til hver enkelt tag.
Selve tagsene er aquarellpapir som jeg har kuttet til ønsket størrelse og deretter påført Distress Oxides for å lage matchende bakgrunner til motivene. Jeg har brukt emballasjeteknikken for å påføre fargen, en liten trinn for trinn på den teknikken kan du finne HER.

 Først to i røde og rosa toner. Begge er pyntet med sirkler stanset ut i glitterkartong fra Best Creations. Øvrig pynt er kakeservietter, chipboard fra Scrapiniec, chipboard fra Wycinanka, plastfugl og strie. XOXO er stanset ut med en die fra Kulricke.

De to neste ut. Også her med herlige gullglittersirkler. Chipboard fra Wycinanka, øvrig tekst er skrevet i word og printet ut.

 De neste to i blått og lilla/rosa. Bak motivet på den blå har jeg brukt en utstanset doily, stanset ut med Tim Holtz Sizzix die og deretter farget flekkvis med Marabu Art Spray i fargen gentian. Teksten er stanset ut i Best Creations gullglitterkartong med en die fra Papirdesign. På den lilla/rosa tagen er teksten stanset ut med en die fra Kort&Godt i rosa glitterkartong fra Best Creations. Chipboardpynt fra Scrapiniec.

De siste to ut er i gule/oransje toner. Gulldetaljene her er speilkartong, som dessverre er litt vanskelig å fotografere så det er ikke så lett å se. Pyntet med masse chipboard fra Wycinanka. Bak motivet på den høyre har jeg også pyntet med en utstanset doily fra Tim Holtz Sizzix.

På baksidene av alle tagsene har jeg limt fast mønsterark fra Studiolight. Alle har relativt nøytralt/lite mønster så man kan fint skrive en hilsen direkte på dette, evt. kan man lime på litt hvitt papir om man ønsker det.

Produkter fra Studiolight, Marabu, Best Creations og Sizzix distribueres i Norge av Global Hobby og Kunst.

Ønsker dere en kreativ og gøyal dag!


1 kommentar:

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.