mandag 17. desember 2018

Mer inspirasjon til desember-utfordringen

Det er klart for en påminnelse om månedens utfordring og litt mer inspirasjon fra DTScrappelyst.

Dere skal fremdeles levere bidragene deres via inlinkz under hovedinnlegget med oppgaveteksten, som dere finner HER.


Hege:

Jeg har pyntet to papirposer fra Folia. Disse passer perfekt til små julegaver eller vertinnegaver før jul.  Mønsterarkene jeg har brukt er fra Studio Light - Winter feelings og Papirdesign. Bølgepappen er fra Folia. Gledelig Jul er dies fra Kort og Godt, stanset ut i glittermosegummi.  Tekststempelet og blonden er også fra Kort og Godt.  De nydelige motivene er digitale filer fra I love Digi Design.  Produkter fra Folia og Studio Light, samt glittermosegummi forhandles av Global Hobby og Kunst.


Katrine:

Jeg har pyntet en tom toffifee eske, så får vi se om den fylles på med ny toffifee eller om den blir brukt som gaveeske.

Jeg har kledd esken med mønsterark fra Papirdesign, fra eldre kolleksjoner. Langs kanten av esken har jeg påført litt modeling paste. Motivet er fra ByDigitalPaper og er fra et ark med flere sirkelmotiver som heter Christmas Night. Pyntet med tekst og ramme i chipboard, neverstjerner, blomster fra Papirdesign og Marianne Design enamel dotter med glitter.


Wenche:

Jeg har pyntet en liten gaveeske. Dekorert med mønsterark fra StudioLight. Treet er stanset ut i hvit bølgepapp fra Folia med en die fra og tekstdie fra Marianne Design.

Stempelteksten er fra Papirdesign.

 

Båndet rundt kanten er fra Kort og Godt.

I esken har jeg lagt en små perleengler:




Produkter fra Folia og Studio Light distribueres i Norge via Global Hobby og Kunst. Ta gjerne kontakt med dem for hjelp til å finne din nærmeste forhandler.

Ann Kristin:

Jeg har laget pakkelapper! Med lekre tagsmotiver fra DigitalByJanet. Hjerte diesen og teksten er fra Papirdesign. De lekre sukrede pyntebærene er fra Kort og Godt.



1 kommentar:

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.