onsdag 5. desember 2018

Utfordring for desember - jul


Årets kanskje koseligste måned for mange. Varme i peisen, levende lys, familiemiddager, kjente lukter, de gode gamle sangene, tradisjoner og bakst. Å, som vi gleder oss og koser oss. 
Tema denne måneden er enkelt og greit : jul

La deg gjerne inspirere av våre LO skisserKort Skisserfarge paletter og / eller tutorials

Utfordringen vår har frist den 31.desember 2018 kl 20.00  og reglene for deltagelse finner du her

Med oss på utfordringen har vi Global hobby og kunst


Sammen med dem gir vi vinneren dette flotte akvarell-skrinet,
Van Gogh Akvarell – Pocketbox Metallic/Interferense






Delta ved å linke inn bidraget ditt via inlinks, send oss bidraget ditt på mail eller via melding på FB (detaljer i reglene).


Kristin:
Jeg har denne gangen laget to gaveposer som skal fylles med te og kaffe. Posene har et eget lag med plast inni og er ment for denne typen innhold. Begge posene er dekorert med mønsterark fra Papirdesign. Jeg har brkt granbar-die og snøkrystall-dies fra Papirdesign. Den lekre julerosen rundt det ene vinduet på posen er også en die fra Papirdesign. Julestjernene og buttonen er også fra Papirdesign



Jeg har pyntet en liten gaveeske med mønsterark fra StudioLight og motiv fra by Digital Paper

Teksten er stanset ut med die fra Papirdesign


Inne i esken har jeg lagt en julenål/brosje.

Den nydelige stempelteksten er fra Kort og Godt


Produkter Studio Light distribueres i Norge via Global Hobby og Kunst. Ta gjerne kontakt med dem for hjelp til å finne din nærmeste forhandler.

Elin:
Jeg har laget et koselig julekort for anledningen. Jeg synes det er så trist at julekorttrenden ikke er like aktuell nå som før i tiden, for julekort er noe som er så utrolig koselig å lage. Jeg har brukt nydelige mønsterark og motiver fra Studiolight. Til dekor har jeg stanset ut en ramme, og trærne er stanset i hvit bølgepapp fra Folia, med lekre Papirdesign dies. Litt blomster fra I Am Roses og litt hvit hamp. Jeg har punchet toppen med stjerner og brukt litt hugsnug bånd på tagen.




Linda:
Jeg har pyntet en Toffifee-eske denne gangen. Jeg har brukt lekre ark fra forskjellige julestrier fra Papirdesign sammen med litt bølgepapp, osteklut og utstansede diecut i gullkartong. "God Jul" er stanset ut i rødt mønsterark fra Papirdesign 3 ganger og limt oppå hverandre for å få den litt tykkere. Selve diesen kommer også fra Papirdesign.


2 kommentarer:

  1. Kjempeflotte inspirasjonsbidrag! :)

    SvarSlett
  2. C'est avec joie que je participe à ce superbe défi.
    Très belle inspiration de la DT.
    Bises.

    MaryannG

    It is with joy that I participate in this superb challenge.
    Very nice inspiration from the DT.
    Hugs.

    SvarSlett

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.