torsdag 13. desember 2018

Snart jul = Toffifee!

Det er den tiden av året igjen, da toffifee blir kjøpt inn og pyntet etter hjertets lyst! Det er vel lite som gir meg mer julefølelse enn akkurat dette ;) 

Med det sagt, her kommer et lite "Toffifee-ras" i nydelige blå toner <3

Nydelige mønsterark fra Papirdesign, mange små restebiter har fått nytt liv her. Motivet er fra Studiolight, og blomstene fra I Am Roses og Kort og Godt. Litt blonder, litt perler og litt bøgepapp for å skape kontraster. Bølgepappen er fra Folia.

 Fortsatt lekre Papirdesign ark på eske nr to. Motivet er fra Studiolight, og teksten fra et Papirdesign- ark. Jeg synes de er så fine disse "båndene" på toppen (eller bunnen?) av arkene, de kan brukes til mangt. Dekoren består av en utstanset snøkrystall med dies fra Kort og Godt. Julestjernene er fra Papirdesign. Litt hamp, bølgepapp, hamp og tro det eller ei: tape som brukes bak våtromsplater XD 

 Her har jeg brukt dies fra Papirdesign og stanset ut "gledelig jul" i hvit mosegummi. En kakeserviett og litt osteklut har fått innpass her, sammen med en blonderest. Jeg har også investert i en puncher som puncher ut små granbar-kvister, de har jeg trykket ut i hvit kartong på denne esken.

 En enklere verson med litt mindre pynt, men dog så lekre papirer som fortjener mye fokus. Jeg har brukt litt hvit bølgepapp fra folia her, samt stanset ut krystaller som har fått duggdråper fra Staz som midtfokus.

Siste mann ut har jeg brukt rester fra de tidligere eskene, sammen med naturfarget bølgepapp, hamp og utstansede snøkrystaller. Motivene er gjennomgående fra Studiolight. "God Jul" med skygge er stanset ut med dies fra Papirdesign.

Håper du fikk litt juleinspirasjon nå, og kanskje du også lager litt toffifee? 

Produkter fra Studiolight, Folia og Staz føres av Global Hobby og Kunst.

3 kommentarer:

  1. WOW! Så utrolig flotte esker :) :) Her var det masse inspirasjon!

    SvarSlett
  2. Å så utrolig flotte toffifee esker. Har noen liggende jeg også så takk for inspirasjon :)

    SvarSlett

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.