lørdag 23. mars 2019

Beauty - LO.

Jeg koser meg stort med å lage layouts om dagen, det har blitt rett så mange av de også! 
Her kommer en av de siste, med min vakre datter som motiv <3

Jeg liker veldig godt denne litt duse romantiske stilen, sammen med kontrastfarger som trigger nysgjerrigheten litt. Her har jeg for eksempel brukt sort til kontrast: På bakgrunn med stensil har jeg svampet på sort blekk. På chipboardene som er over og under bildet har jeg sprayet med Marabu Mixed Media Art Spray i sort. Den har jeg også brukt til å splatte litt på bakgrunnen for å skape dråper rundt om kring. Jeg har også stemplet litt i bakgrunnen med sort blekk fra Memento. Fargen heter for ordens skyld Tuxedo Black og er ikke vannfast.

Jeg pleier å legge en papirbit over bilde og pynst før jeg splatter til sutt, men noen ganger (sån som her) kommer det dråper på uønskede plasser. I de fleste tilfeller kan det kamufleres med litt hvit gesso, noe jeg gjorde da jeg oppdaget flekkene på bildene mine da jeg blogget de ;)


Marabu Mixed Media produkter og Memento blekk føres via Global Hobby og Kunst, du kan sjekke ut deres nettsiden for å finne din nærmeste forhandler.



1 kommentar:

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.