tirsdag 5. mars 2019

Utfordring for mars - vår

Mars er her og forhåpentligvis kommer vår-følelsen snart også.

Utfordringen denne måneden er rett og slett "vår". Vi vil altså at du lager noe med temaet vår. Her kan du boltre deg i vårfarger eller andre vår-elementer.

La deg gjerne inspirere av våre LO skisserKort Skisserfarge paletter og / eller tutorials

Utfordringen vår har frist den 31.mars 2019 kl 20.00  og reglene for deltagelse finner du her

Med oss på utfordringen har vi Global hobby og kunst


Sammen med dem gir vi vinneren disse flotte produktene fra StudioLight: 


Delta ved å linke inn bidraget ditt via inlinks, send oss bidraget ditt på mail eller via melding på FB (detaljer i reglene).

Vår er tid for konfirmasjoner. Her har jeg laget et konfirmasjonskort til ei jente. Kortet er laget i 15cm*15cm av hvit Papicolor kartong.


Det lilla arket bakerst, samt treverksarket er fra Studio Light. 

Motivet er fra Felicita Design. Opprinnelig svart på hvitt. men jeg farget dette ved å rulle på litt lilla akrylmaling fra Amsterdam på Speedball gelplate. La motivet på, og gjorde også det same med et  hvitt ark for å få flere elementer til kortet mitt,  i samme lilla-tone. 

Teksten er stanset ut med die fra Papirdesign.

Epoxy-klistremerker fra restekassen.


Produkter fra Amsterdam, SpeedballPapicolor og Studio Light distribueres i Norge via Global Hobby og Kunst. Ta gjerne kontakt med dem for hjelp til å finne din nærmeste forhandler. 

Katrine:
Hva er vel mer vår enn et spent førskolebarn på førskoledag?
Jeg har brukt mønsterark fra Studio Light - Ultimate Scrap Collection, bakgrunnen er satt sammen av to forskjellige. Jeg har grunnet hele bakgrunnen med transparent gesso fra Amsterdam og tilført farge med Marabu Art Spray. Jeg har brukt fargene Caribbean og Petrol sammen med vann og pensel, og fargen Lemon har jeg splattet langs kantene samt farget et av arkene bak bildet. På bakrunnen har jeg også stemplet litt hist og her med et stempel fra Studio Light Basic. Jeg har pyntet med blomster fra Prima, chipboard fra Scrapiniec og stemplede tekster fra Papirdesign.


Ann Kristin:
Vår er lik konfirmasjonstid. Så jeg har laget ett konfirmasjonskort i vårlige farger!  Kjolen er stanset ut i knalltøft cameo ark fra en paper pad i A5 som StudioLight har(PPSL105). Bakgrunnsarket på kortet er også fra samme arkblokken.  Diesen jeg har brukt for å stanse ut kjolen med er fra Marianne Design. Blomstene er fra Iamroses. Snurrer og pyntebær er fra Kort og Godt. Stempeltekst rundt motivet og "Til konfirmanten" er fra stempelplaten "Konfirmant, gutt PD17247" fra Papirdesign. Selve kortbasen er kartong fra Fabriano Accademia Paperpack A4.Den er i 200 gram, og er knall å bruke til kortbase!  Kartong, StudioLight og Marianne Design føres av Global Hobby og Kunst!



Hege:
Når hestehoven begynner å titte frem, ja da er det vår. Jeg har laget en LO med naturfarget kartong fra Papicolor som bakgrunn. Jeg har brukt litt gul akrylmaling fra Amsterdam og forskjellige stempler på bakgrunnen. Malingen er påført med svamp og stensil. Stemplene er #stempler fra Staz og Kort og Godt. Mønsterarkene er fra Studio Light Celebrate Spring og Bella blvd. Jeg har pyntet med blant annet kakeservietter og klistremerker fra Papirdesign. Den rosa hyssingen i tagen er fra Kort og Godt.


Den gule blomsten er fra Papirdesign og var opprinnelig hvit. Den er farget gul med en blanding av glimmermist og Cosmic Shimmer Pixie Powder.

Papicolor, Amsterdam, Staz, Studio Light og Cosmic shimmer forhandles i Norge av Global Hobby og Kunst.






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.