søndag 31. mars 2019

Innskriving på skolen - layout


Jeg har laget en layout med bilde av minstejenta som skriver seg inn på skolen.  Bakgrunnen er laget på hvit Papicolor-kartong med Distress Oxides, Marabu Mixed Media Acryl Mousse og forskjellige bakgrunnsstempler, blant annet Studio Light - Industrial 2.0. Jeg har valgt å bruke bokstaver og tall som gjennomgåeende tema både i stempler, stensil og mønsterark.

Mønsterarkene jeg har brukt er fra Studio Light. Blomster og klistremerker er fra Papirdesign. Teksten er skrevet med Sakura Pigma Micron 005. På tittelen har jeg brukt hvit Sakura Gelly Roll 05.


Jeg har pyntet med dotter, chipboard og klistremerker. #Stemplene er fra Staz. 


Produkter fra Papicolor, Marabu, Sakura, Studio Light og Staz forhandles av Global Hobby og Kunst.

Ha en fin dag. 

 




1 kommentar:

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.