mandag 10. august 2020

Kjære bestemor



Jeg har laget dette kortet som et liggende posekort. Basen er en bruk papirpose. Mønsterarket jeg har brukt er fra Studio Light. Stempelteksten har jeg laget med Imagepac stempelmaskin. Ugle-charm har jeg arvet av ei venninne som ryddet på hobbypulten.

Blondeserviettene har jeg farget med kaffe.

"Kjære" og "bestemor" har jeg stanset ut med dies fra Papirdesign, PD 18407 Kjære konfirmant og PD 15123 mor far.

Motivet er fra Pixabay. Printet ut på ark fra Fabriano.

Produkter fra Fabriano og Studio Light distribueres i Norge via Global Hobby og Kunst. Ta gjerne kontakt med dem for hjelp til å finne din nærmeste forhandler.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.