tirsdag 11. august 2020

Grublis for august - Kjærlighet

Etter en liten sommerferie fra grublis-oppgave her i bloggen er vi nå tilbake igjen.

Vi har lyst til å fylle august med både kjærlighet og lidenskap, så nettopp det er grublisen vår denne måneden. Lag noe med kjærlighet, noe du er glad i, noe du har lidenskap for eller liknende.

La deg gjerne inspirere av våre LO skisserKort Skisserfarge paletter og / eller tutorials

Grublisen vår har frist den 5.september 2020 kl 20.00  og reglene for deltagelse finner du her

Med oss på utfordringen har vi Global hobby og kunst


Sammen med dem gir vi vinneren denne premien bestående av produkter fra Studio Light.  


Delta ved å linke inn bidraget ditt via inlinks, send oss bidraget ditt på mail eller via melding på FB (detaljer i reglene).


Jeg har laget et bryllupskort til inspirasjon. Kortet er laget på en base av ferdigbrettet hvitt kort fra Staz, med tilhørende konvolutt. Mønsterarkene og sommerfuglene er fra Studio Light. Motivet er en topper fra Felicita Design.

Hjerterammen, banneren og Kjære Brudepar er stanset ut med dies fra Papirdesign

Teksten har jeg skrevet på PC og printet ut på ark fra Fabriano.

Produkter fra FabrianoStaz og Studio Light distribueres i Norge via Global Hobby og Kunst. Ta gjerne kontakt med dem for hjelp til å finne din nærmeste forhandler.

Hege:

Jeg har laget en layout inspirert av temaet "kjærlighet".  Oppsettet har utgangspunkt i en skisse.  Jeg har brukt hvit Papicolor kraft som bakgrunn og Marabu Mixed Media Acryl Mousse og stensil fra Studio Light til å lage struktur.

Hjertene er stanset ut i mønsterark fra Papirdesign, mens glansehjertene og duggdråpene er fra Staz. "Prinsesse", "lille gull" og "babyjente" er fra magebåndet på et av mønsterarkene.

Tittelen har fått et strøk Amsterdam akrylmaling. Klistremerkeordene er fra Papirdesign.


Produkter fra Papicolor, Marabu, Staz og Amsterdam forhandles av Global Hobby og kunst. Ta gjerne kontakt med dem for å finne din nærmeste forhandler.


Kristin:
Jeg har laget en Art Journal-side med kjærlighetstema. Jeg hadde lyst til å bruke farger som matchet et mønsterark jeg hadde og det var slik denne siden ble til. Mønsteret midt på denne siden er arket jeg tok utgangspunkt i, det er fra Studio Light. Malingen jeg har brukt er akrylmaling fra Amsterdam.  Teksten er skrevet på skrivemaskin, klippet ut og limt fast.

Her ser man fargene og overgangene litt bedre.

Katrine:
Jeg har laget et bryllupskort til inspirasjon. Jeg lot meg inspirere av card topperet fra Felicita Design og valgte mønsterark fra Papirdesign som passet til. Selve kortbasen er kartong fra Papicolor.


Jeg har stanset ut en tekst med die fra Papirdesign i glittermosgummi fra Folia.
 

Pyntet med blomster fra Wild Orchid Crafts, blad stanset ut med Sizzix die, enamel hjerter og klistremerketekst fra Papirdesign.



Elin:
Kjærlighet kan være så mangt. Jeg har valgt å vise frem kortene jeg laget til sommeravsluttningen for 6 klasselærerene i år. De gjør en fenomenal jobb med våre små håpefulle, og fortjener å hedres for dette:

To koselige kort med klart budskap: Jeg har brukt rester fra nydelige Papirdesign ark. De fleste fra serien "Håpefull". Motivene har ligget en stund å ventet på riktig anledning. Dekor med blomster, litt bling, kakeseriett, hamp og en passende engle-charm.






You are invited to the Inlinkz link party!
Click here to enter

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.