fredag 7. august 2020

Vimpel-kort



Vimpeldiesen fra Papirdesign blir jeg aldri lei av. Her har jeg brukt den som hovedbasen til kortene . Med den spennende formen trengs ikke så mye pynt.

Vimpelformene har jeg stanset ut i Papicolor kartong. Mønsterarkene jeg har brukt er fra Studio Light.

Chipbaordsrammene er fra Wycinanka.





De første kortene har jeg pyntet med sommerfugl stanset ut med die fra Studio Light. Klistremerketekster fra Papirdesign.

Stempelteksten på det neste kortet er fra Kort og Godt stanset ut med en ovaldie fra Papirdesign:



De neste kortene er bryllupskort hvor motivene er en toppers fra Felicita Design. Rammene her er stanset ut med die fra Creative Expressions. Tekstbuttons fra Papirdesign og roser fra Staz.



De neste rosa kortene har chipboard-drager fra Wycinanka og en tekst jeg har skrevet på PCen og stanset ut med 1inch-punch:



Til slutt en hilsen til å henge på vinflaske. Teksten er et stempel fra Kort og Godt



Produkter fra Papicolor og Studio Light distribueres i Norge via Global Hobby og Kunst. Ta gjerne kontakt med dem for hjelp til å finne din nærmeste forhandler.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.