søndag 24. januar 2021

Focus on progress, not perfection

Et konfirmasjonskort fra meg i dag. Jeg har valgt en litt "kul-kar" stil på kortet mitt, inspirert av motivet og fargene i det. Kortet er en base av kraft kartong fra Papicolor, 15x15cm str.


Mønsterark fra Papirdesign - Fremtidsdrømmer. Motivet er fra Felicita. Jeg har brukt mye dies på kortet: Papirdesigns "konfirmant med skygge" (den minste verson), Papirdesigns splatter og chewron dies. Moro når det skjer litt ekstra i bildet ;)



Siden diecutene utgjør nesten hele dekoren på kortet mitt, har jeg kun tatt med noen få blå dotter til dekor. Teksten er fra StudioLight sitt sticker pad "Janines mindful art collection". Innsiden er pyntet i samme stil som fremsiden, med pengelomme


Produkter fra Papicolor og StudioLight distribueres av Global Hobby og Kunst.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.