tirsdag 5. januar 2021

Utfordring for januar - Bling/glitter


I årets første utfordring vil vi se bling, glitter eller liknende, du velger hvor mye eller hvor lite. La prosjektet skinne.

La deg gjerne inspirere av våre LO skisserKort Skisserfarge paletter og / eller tutorials

Utfordringen/ Grublisen vår har frist den 31. januar 2021  kl 20.00  og reglene for deltagelse finner du her

Med oss på utfordringen har vi Global hobby og kunst


Sammen med dem gir vi vinneren disse flotte produktene:





Delta ved å linke inn bidraget ditt via inlinks, send oss bidraget ditt på mail eller via melding på FB (detaljer i reglene).

Wenche:

Dette konfirmasjonskortet er laget i 15cm*15cm av hvit Papicolor kartong. Mønsterarkene jeg har brukt er fra Papirdesign

Også teksklistremerker, dotter og dies er fra Papirdesign.  Mønsteret bak motivet er stanset ut i glitterkartong fra Best Creation. 

Motivet er fra Pixabay. Printet ut på fotopapir. 

Produkter fra Best Creation og Papicolor distribueres i Norge via Global Hobby og Kunst. Ta gjerne kontakt med dem for hjelp til å finne din nærmeste forhandler.

Hege:

Jeg har laget et gratulasjonskort i størrelse 3,5 x 8. Kortet er brettet i hvit kartong fra Papicolor og mønsterarkene jeg har brukt er fra Papirdesign
Jeg har brukt akrylmaling fra Amsterdam og Glitter Paste fra Cosmic Shimmer på bakgrunnen. Motivet jeg har brukt er fra Studio Light


Bak motivet har jeg bygget opp ved hjelp av bølgepapp fra Folia, chipboardramme fra Wycinanka og rammedies fra Marianne Design. Chipboardramma har fått et strøk akrylmaling fra Amsterdam

Gratulerer er stanset ut i glitterkartong fra Best Creation med dies fra Papirdesign. Jeg hadde dessverre ikke kartong i den nyansen jeg ønsket, så da farget jeg den med Promarker. Resultatet ble ønsket farge og likevel glittereffekt.  

Den svarte bladranken er stanset ut i kartong fra Papicolor med dies fra Kort og Godt. #Stempelet er fra Staz og blomstene er fra blant annet Papirdesign. Halvperlene er også fra Papirdesign.


Produkter fra Papicolor, Studio Light, Folia, Best Creation, staz og Amsterdam forhandles via Global Hobby og Kunst. Ta gjerne kontakt med dem for å finne din nærmeste forhandler.

Katrine:
Jeg har laget et bursdagskort med kartong fra Papicolor som base. Kortet måler 4x8 inches. Alle mønsterark og motiv er fra Studio Light. Bak motivet har jeg stanset ut en ramme i glitterkartong med dies fra Marianne Design. Øverst og nederst på kortet har jeg festet hjerteformet glitterwashi.

 
Jeg har pyntet med diverse blomster som alle har fått glitter i gull på seg. Bladene er stanset ut med dies fra Sizzix. Halvperlene er fra Staz.
Produkter fra Papicolor, Studio Light og Staz distribueres i Norge av Gobal Hobby og Kunst.


You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.