lørdag 23. januar 2021

Skattejakt

Hei og hopp!
 
I dag vil jeg dele en 12x12 layout med dere.
 
 Bakgrunnen er satt sammen av ulike mønsterark fra Studio Light og hvit kraft kartong fra Papicolor. Jeg grunnet bakgrunnen med transparent gesso fra Amsterdam, og tilførte Marabu mixed media art sprays i fargene caribbean og petrol. Jeg stemplet også med et bølge-stempel fra Studio Light på områdene hvor jeg har tilført farge.

 
Jeg har pyntet med osteklut, blomster fra I Am Roses, tekstklistremerker fra Papirdesign, halvperler fra Staz og masse herlig papirpynt fra Studio Light.

 
Produkter fra Papicolor, Studio Light, Amsterdam, Marabu og Staz distribueres i Norge av Global Hobby og Kunst

Ha en fin dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.