lørdag 17. april 2021

Mer inspirasjon til april-utfordringen

 Det er klart for en påminnelse om månedens utfordring og litt mer inspirasjon fra DTScrappelyst.


Dere skal fremdeles levere bidragene deres via inlinkz under hovedinnlegget med oppgaveteksten, som dere finner HER.


Kristin:
Jeg har laget et jentebaby-kort denne gangen. På kortet har jeg brukt mønsterpapir, roser, rosa kakeserviett og button fra Papirdesign. Motivet på kortet er fra et motivark fra Studio Light.




Kortet er laget i 15cm*15cm av hvit Papicolor kartong. Mønsterarkene jeg har brukt er fra Papirdesign
Motivet er fra Pixabay. Teksten har jeg skrevet på PC og begge deler er printet ut på ark fra Fabriano.

Pyntet med harepus-charm fra resteskuffen. 




Jeg har latt meg inspirere av dette søte bilde fra Pixabay jeg også, helt uavhengig av Wenche, og kombinert med mønsterark fra Papirdesign ble det baby-blått og søtt. Blomster er fra bl.a Kort&Godt, IAR ++ "Baby er stanset ut i blå kartong med dies fra Marianne Design, det blå hjertet er også fra en stickersplate fra MD.


Stemplene er fra Hello, little one-settet fra MFT. Har brukt Copics i følgende farger:
Stork: C1, 0, 00, E19, 08, YR02, B34, 32, 02, 000
Vogn: C5, 3, 1, 0, E53, 51, 50, B34, 32, 02, 000
Klosser: B34, 32, E25, 23, 21, YR23, 21, E51, 50

Linda:
Jeg har laget et bursdagskort til jente, der jeg har brukt diecuts fra en blokk fra StudioLight i Art by Marlene-serien. Disse har jeg limt på en oval runding stanset ut i Papicolor-kartong med die fra Papirdesign. Denne diesen kommer fra et sett med tre forskjellige størrelser, samt tekst og ovaler uten profil. "Gratulerer" er en die fra Kort og Godt





Produkter fra Copics, Sizo, 3L, FabrianoMarabuAmsterdamFoliaStazSakuraSpeedball, Royal Talens, SizzixKooh-I-Noor, Shinhan Touch Marker, SpeedballBest CreationVanGoghPapicolor og Studio Light distribueres i Norge via Global Hobby og Kunst. Ta gjerne kontakt med dem for hjelp til å finne din nærmeste forhandler.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.