onsdag 14. april 2021

Strikkedronning

Hei! Her har jeg laget et kort med den flotte "strikkedronning"-die'en til Kort og Godt. Av alle de kreative damene jeg kjenner er det utrolig mange som strikker. Selv må jeg lære meg det hver gang for det går flere år mellom hver gang jeg prøver... :-)

Det er så flott å kunne kombinere produkter fra to norske designere! Her er mønsterark og charm fra Papirdesign og Strikkedronning fra Kort og Godt. Ellers er det litt osteklut og en nøstedie fra Papirdesign øverst.

Innsider med stempler fra Papirdesign, stemplet med mørk brun stempelpute. På skrivefeltet har jeg også stemplet noen masker med lys brun stempelpute.

Kortet er laget med restepapir, det er flott å kunne bruke dette også! :-) Tekstsirkelen er fra et utklippsark fra Papirdesign og er montert på limputer for litt dimensjon.


Ønsker dere alle en super dag! :-)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.