fredag 24. september 2021

Beste dagen

Heisann!
 
I dag vil jeg dele en layout med bilder fra påsken 2020.
 
Jeg har brukt hvit kartong fra Papicolor som bakgrunn, men kappet litt av den og montert på et mønsterark fra Papirdesign - Vårtegn for å få en fin ramme rundt. Og jeg har selvfølgelig skåret ut midten av mønsterarket så det ikke går til spille.
 
På bakgrunnen har jeg brukt akrylmaling fra Amsterdam over en stensil. De grønne splættene er rub-ons fra Studio Light. Jeg brukte vimpel-dies fra Papirdesign for å stanse ut forskjellige mønsterark.

 
Tekstklistremerkene er også fra Papirdesign. Har holdt pyntingen ellers veldig enkel, kun noen søte små gule enamel hjerter.

 
Produkter fra Papicolor, Amsterdam og Studio Light distribueres i Norge av Global Hobby og Kunst
 
Ha en nydelig dag!

 

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.