lørdag 11. september 2021

Grublis for september - La deg inspirere

 I grublisen denne måneden ønsker vi at du lar deg inspiere av noe du finner i bloggen vår. Det kan være bidrag vi har publisert tidligere, paletter vi har lagt ut eller skisser vi har laget.

Her finner du våre LO skisserKort Skisserfarge paletter og / eller tutorials


Grublisen vår har frist den 6.oktober 2021 kl 20.00  og reglene for deltagelse finner du her

Med oss på utfordringen har vi Global hobby og kunst


Sammen med dem gir vi vinneren denne spennende premien:




Delta ved å linke inn bidraget ditt via inlinks, send oss bidraget ditt på mail eller via melding på FB (detaljer i reglene).

Kristin:
Jeg har latt meg inspirere av fargepalett #27. Langs kantene har jeg stemplet med et stempel fra Marianne Design. jeg hat brukt sjablong og påført Marabu Mousse her og der.




Jeg har latt meg inspirere av fargepalett #22. Kortet er laget med utgangspunkt i en turkis papirpose med hvite prikker. Mønsterarkene jeg har brukt er fra Studio Light.

Tekstdie og halvperler er fra Papirdesign
Motivet er fra Maja design. 

Hege:

Jeg har latt meg inspirere av Katrine og hennes kule herrekort og spesielt av kombinasjonen brunt og knallblått. 

Kortet er brettet av hvit kartong fra Papicolor og mønsterarkene jeg har brukt er fra Studio Light og Papirdesign. Vimplene er stanset ut med dies fra Papirdesign. Den svarte tagen er fra Staz
Konfirmant er stanset ut i svart mosegummi og kork med en dies fra Papirdesign. Klistremerkene er også fra Papirdesign



Katrine:
Jeg har latt med inspirere av DENNE herlige layouten som Kristin har laget, og hennes bruk av thickers på bakgrunnen. Jeg har limt fast bokstaver og tegn fra tre ulike alfabeter med Hobbylim på et stykke Papicolor kartong som jeg rev til på forhånd. Jeg brukte Ghiant gessospray for å grunne først, og deretter sprayet jeg et lag med Amsterdam akryl spray i titanium white. Som Kristin, valgte jeg å ikke dekke fullstending, men la noe av fargen skinne litt gjennom. Dette passet veldig fint med det rosa i mønsterarket og noe av pynten. Mønsterark og pynt er fra Vicky Boutin.

Jeg manglet en S i sort da jeg skulle skrive tittelen. Heldigvis hadde jeg samme alfabet i rosa og jeg kunne farge den sort med Posca Paint Marker. Disse tusjene kan virkelig brukes til alt - kjapt, enkelt og uten søl!



Jeg har latt meg inspirere av palett #23 i duse turkise og fersken-farger.
Mønsterark fra Studio Light og tall- + scrible-stempel fra Papirdesign.



Produkter fra Staz, PapicolorMarabu, Studio Light, Amsterdam og Posca distribueres i Norge via Global Hobby og Kunst. Ta gjerne kontakt med dem for hjelp til å finne din nærmeste forhandler.




You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

2 kommentarer:

  1. Må si jeg elsker at jeg kom over dette tipset med posca :)
    Har blitt helt hekta!! Har fått meg 5 stk tusjer allerede & ønskelisten er fremdeles lang 😅
    Har funnet flere måter og bruke den på så er kjempe gøy å se alt de kan brukes til! :)

    SvarSlett
  2. Må si jeg elsker at jeg kom over dette tipset med posca :)
    Har blitt helt hekta!! Har fått meg 5 stk tusjer allerede & ønskelisten er fremdeles lang 😅
    Har funnet flere måter og bruke den på så er kjempe gøy å se alt de kan brukes til! :)

    SvarSlett

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.