søndag 5. september 2021

Utfordring for september - Blomster

 I utfordringen denne måneden ønsker vi å se bruk av blomster. Du kan velge om du vil bruke klassiske blomster å pynte med, motiv av blomster eller f.eks blomstrete mønsteark. 


La deg gjerne inspirere av våre LO skisserKort Skisserfarge paletter og / eller tutorials

Utfordringen vår har frist den 30.september 2021 kl 20.00  og reglene for deltagelse finner du her

Med oss på utfordringen har vi Global hobby og kunst


Sammen med dem gir vi vinneren disse flotte produktene fra Studio Light :
 




Delta ved å linke inn bidraget ditt via inlinks, send oss bidraget ditt på mail eller via melding på FB (detaljer i reglene).

Jeg har tatt utgangspunkt i ett av Studiolights sine lekre mønsterark med blomster-bord på. Jeg har Bygget opp posekortet lag for lag med papirer, blonder fra Papirdesign, hamp og bling-bånd fra Kort og Godt. Stempelet er fra Papirdesign, blomstene fra blant annet Kort og Godt. Har også brukt noen dotter.




Dette konfirmasjonskortet er laget i 15cm*15cm av Papicolor kraft natur kartong. Mønsterarkene jeg har brukt er fra Studio Light.

Tekstdie og tekstklistremerker er fra Papirdesign. Blonde-diesen brukt til å lage effekten til høyre på kortet er fra Creative Expressions. 

Motivet er fra Maja Design. Bladcharms fra resteskuffen. 


Katrine:
Jeg har laget et kort i 4x8 format til denne utfordringen. Basen er brettet av kartong fra Papicolor. Alle mønsterark, samt det herlige motivet med solsikke, er fra Studio Light. Bak motivet har jeg bygget opp med tag fra et klesplagg, kakeserviett, litt washitape og en fin chipboardramme.

For å ramme inn og fremheve motivet enda mer har jeg surret rundt litt gul vokset bomullstråd fra Kort&Godt. Jeg har stanset ut blader med dies fra Papirdesign i hvit bølgepapp fra Folia. Øvrig pynt er diverse blomster og chipboard, halvperler fra Staz og klistremerketekster fra Papirdesign.

Hege:


Jeg har laget et konfirmantkort i størrelse 4 x 6 inch. Basen er brettet i kraftkartong fra Papicolor og mønsterarkene jeg har brukt er fra Papirdesign og Studio Light. Jeg har også brukt en kakeserviett fra Papirdesign og tag fra Staz. Tråden i tagen er vokset bomullstråd fra Kort og Godt. Blomstene er blant annet fra Papirdesign, det samme er halvperlene.  Tekstripene og sommerfuglene er digitale elementer fra Allegra Digital og motivet er fra Maja Design. 

Konfirmant er stanset ut med dies fra Papirdesign og limt på med 3d puter.




Produkter fra StazPapicolor og Studio Light distribueres i Norge via Global Hobby og Kunst. Ta gjerne kontakt med dem for hjelp til å finne din nærmeste forhandler.


You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.