lørdag 4. februar 2023

Bursdagskort


I dag vil jeg vise tre gratulasjonskort. Alle er laget med Papirdesign sin Vinglass-die. Denne er kjempeflott til bursdagskort synes jeg. 


Det første kortet går i litt røffe farger og mønsterark. Stempelet kommer fra Kort og Godt, som alle stempler brukt på disse kortene. Jeg synes de er skikkelig fine. Tekststripene er fra samme stempelplate, stemplet på dust mønsterark og så klippet ut. Dottene og "Gratulerer"-diecuten er fra Papirdesign. 


Neste kort er laget i litt mer sommerslige farger, med blomstret mønsterark og duse farger. Her kommer alle mønsterark fra Papirdesign med unntak av papiret jeg har stemplet teksten på. Veldig enkelt kort, men pyntet likevel på grunn av vinglasset. 




Siste kort går også i blomster og mer sommerlige farger. Det blomstrede og grønne mønsterarket er fra Papirdesign. Etter kortet var ferdig, splættet jeg med hvit akrylmaling på, for å lage litt liv i kortet. Sommerfuglene er stanset ut med punch.





 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.