onsdag 1. februar 2023

Utfordring for februar - duse farger

Etter en desember som ofte er preget av mye rødfarger, ønsker vi nå å se litt kontrast til dette. I februar har vi derfor valgt å la oppgaven rett og slett være "duse farger". Du velger selv hvordan du øser oppgaven, men her bør vi se virkelig duse og rolige farger. 

La deg gjerne inspirere av våre LO skisserKort Skisserfarge paletter og / eller tutorials

Utfordringen vår har frist den 28.februar 2023 kl 20.00 og reglene for deltagelse finner du her

Med oss på utfordringen har vi WJensenDesign


Sammen med henne gir vi vinneren 2 valgfrie digitale motivark.


Delta ved å linke inn bidraget ditt via Inlinkz, send oss bidraget ditt på mail eller via melding på FB (detaljer i reglene).

  Wenche:  

Jeg har pyntet et lite posekort med et dust farget mønsterark fra restebunken. Stempelteksten er fra Papirdesign. Chipboardramme og blomster fra resteskuffen. 

Hege:
Jeg har laget en Layout til denne månedens utfordring. 
Jeg har brukt mønsterark fra Papirdesign i beigetoner, supplert med gråt, lyseblått og litt gult.
Jeg har brukt ulike stensiler på bakgrunnen, sammen med Distress Ink og Akryl Paste.
Klistremerkene er fra Papirdesign, det er også krystallene og den lille blå rosa.


Katrine:
Jeg har laget et dåpskort. Motivet fra W.Jensen Design , motivark nr 36,er i nydelige duse farger, som jeg har kombinert med mønsterark fra Papirdesign. Som en liten kontrast har jeg brukt gullglitterkartong som ramme rundt motivet, samt på teksten. Pyntet med diverse blomster, utstansede blader og enamel stjerner. Til lykke er klistremerketekst fra Papirdesign.







You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.